Jau 8-eri metai
dirbame Jums!

Pagalba, dažnai užduodami klausimai ir garantija

Šiame skyrelyje jūs galite rasti dažniausiai vartotojams kylančius klausimus. Jeigu nerandate atsakymo į jums rūpimą klausimą, prašome kreiptis pagalbos, bendrosios informacijos telefonu +370 686 21232 arba el. paštu pagalba@kodelgine.lt

  • Man patinka pasiūlymas. Kaip įsigyti kelialapį, bilietą ar dovanų kuponą?

Spustelkite didelį mygtuką „Perku!“, pasirinkite, kiek vietų/kuponų norėtumėte, pasirinkite savo banką, įveskite savo el.pašto adresą (kelialapiui/kuponui gauti). Dar keli žingsneliai Jūsų internetinėje bankininkystėje irkelialapis/kuponas jau Jūsų!

  • Ar įsigijus kelialapį/dovanų kuponą ir nuvykus juo pasinaudoti reikės mokėti papildomai?

Jei to nenumato akcijos kupono sąlygos, papildomai primokėti nereikės, tiesiog turite turėti savo kodą. Akcijos sąlygos gali reikalauti susisiekti su pardavėju iš anksto, registruotis, pateikti kodą nuvykus į vietą ar įvesti poilsiautojų registracijos sistemoje.

  • Atlikau mokėjimą. Kada turėčiau gauti savo kelialapį/dovanų kuponą (-us)?

Laišką su Kodelgine.lt kelialapio/kupono kodu gausite iš karto po apmokėjimo.

  • Nors apmokėjau, tačiau negavau savo kelialapio/dovanų kupono kodo. Ką daryti?

Būna atvejų, kai laiškai su kelialapio/kupono kodais pasiklysta pašto dėžutėje ir įkrenta į skiltį „šlamštas“ (angl. Spam), todėl jei nesulaukėte kodo pasitikrinkite ten. Visus įsigytus kelialapius/dovanų kuponus galite rasti prisijungę prie savo zonos Kodelgine.lt portale ir pasirinkus meniu punktą 

„Kuponai“. Prisijunkite su savo el.paštu (kurį nurodėte perkant kuponą) bei slaptažodžiu (jei jo neturite, pasinaudokite priminimo funkcija ir jį Jums atsiųsime). Taip pat galite pasinaudoti prisijungimo per Facebook funkcija. Jeigu kodo nerastumėte, susisiekite su Kodelgine.lt komanda ir laišką su kupono kodu Jums atsiųsime pakartotinai.

  • Kada privalau pasinaudoti kelialapiu/dovanų kuponu?

Sekite pasiūlymo sąlygas: jos atsiunčiamos kartu su kupono kodu, kai įsigyjate pasiūlymą. Dauguma pasiūlymų, dovanų kuponų turi galiojimo terminą, kuris yra aiškiai nurodomas. Dažniausiai tai būna mėnuo, du arba ilgesnis (vienerių metų) laikas.

  • Kaip pasinaudoti kelialapiu/dovanų kuponu? Ar kuponas privalo būti atspausdintas?

Dažniausiai atspausdintas laiškas su kupono kodu nėra būtinas. Tiesiog turėkite kodą su savimi, kad būtų patogu jį patikrinti. Taip pat būtinai perskaitykite šalia nurodytas panaudojimo sąlygas.

  • Ar galiu įsigyti kelialapį/dovanų kuponą kaip dovaną kitam asmeniui?

Taip. Įsigiję pasiūlymą galite perduoti kupono kodą kitam žmogui. Norėdami padovanoti galite, pavyzdžiui, nurodyti jį atviruke. Linkime džiugių akimirkų (tik įspėkite apie pasiūlymo sąlygas, kupono kodo galiojimo laiką; šiuos duomenis gaunate kartu kuponu kodu į savo el. pašto dėžutę). Taip pat kreipkitės į mus, jei nenorite nurodyti pirkimo kainos.

Ar įmanoma grąžinti kuponą, jeigu dėl tam tikrų aplinkybių negalėsiu juo pasinaudoti?
Esant tokiam atvejui, susisiekite su Kodelgine.lt komanda, ir bandysime rasti sprendimą. Daugiau apie kuponų grąžinimą skaitykite apačioje.

  • Prieš kiek laiko reikia rezervuoti vietas viešbutyje?

Rekomenduojame rezervuoti vietas viešbutyje kuo anksčiau, tik įsigijus kelialapį/dovanų kuponą arba iki kupono galiojimo pabaigos likus ne mažiau nei 14 d. Šventiniam laikotarpiui rezervuoti vietas patartina rezervuoti iš karo įsigijus kelialapį/dovanų kuponą.

  • Man reikalinga sąskaita faktūra, ar ją išrašysite?

UAB "Kodl gi ne LT" yra tik tarpininkas. Pirkėjui pageidaujant PVM sąskaitą - faktūrą už suteiktas paslaugas išrašys galutinis tiekėjas (kelionių ar pramogų organizatorius, viešbutis, maitinimo įstaiga ir kt.).

  • Kas administruoja Kodelgine.lt portalą?

Kodelgine.lt portalą administruoja UAB „Kodelgine LT“. Mūsų rekvizitus ir kontaktinę informaciją rasite čia.

Kuponų grąžinimas ir garantija

Laimingi ir patenkinti pirkėjai – tai viena svarbiausių vertybių, kuriomis vadovaujasi Kodelgine.lt komanda. Todėl jeigu mes ar partneriai, kurių akcijos kuponą įsigijote, Jus nuviltų, padarysime, ką galime, kad ištaisytume susidariusią padėtį

SVARBU! Įsigijus kuponą jį privalote perskaityti ir užregistruoti per 48h nusiųsdami prašomus duomenis kupone nurodytu adresu. Kelionės datos keitimui, pačios kelionės keitimui, kupono galiojimo datos pratęsimui, sumokėtos įmokos susigrąžinimui galioja kelionės organizatoriaus taisyklės. 

Jeigu Jums kada kiltų problemų panaudojant nusipirktą Kodelgine.lt dovanų kuponą  – kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą. Mūsų komanda padės tarpininkaudama su pardavėju išsprendžiant susidariusią situaciją. Jeigu Jūsų kuponą turinti priimti įmonė nutrauktų veiklą ar su ja nebebūtų įmanoma susisiekti, mes patys sugrąžinsime Jums už nepanaudotą kuponą sumokėtus pinigus.

Taip pat atkreipkite dėmesį į papildomas suteikiamas garantijas:

  • daugumai kuponų galioja 100% pinigų grąžinimo garantija. Juos už nepanaudotą kuponą galite atgauti, pareikalavę per 14 dienų nuo jo įsigyjimo dienos (jei iki pasiūlymo pasinaudojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 14 dienų)

Jeigu susidūrėte su bet kokiomis problemomis panaudodami Kodelgine.lt dovanų kuponą, visada informuokite mūsų pagalbos tarnybą. Žinodami Jūsų sunkumus lengviau tobulėsime ir užkirsime jiems kelią ateityje.

Informacija apie ginčų nagrinėjimo tvarką

Prašymą/skundą dėl mūsų Kodelgine.lt svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .

Populiarūs pasiūlymai